پیامهای سلامتی برای هم نوعان در سراسر دنیا
سایت تخصصی سلامت-چنانجه مایل به ازدواج دایم یاموقت هستید به وبسایتsegheh110.blogfa.comمراجعه نمایید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, :: 23:34 ::  نويسنده : عبدولله

۷ نکته برای رسیدن به ۱۰۰ سالگی

7 نکته برای رسیدن به 100 سالگیبه گزارش آپام،به نوشته دیلی میل : داشتن یک رژیم غذایی سالم یکی از مهمترین فاکتورهای طول عمر به شمار می آید.

به توصیه های یک متخصص قلب، با عمل کردن به هفت توصیه ی ذیل افراد بیشماری می توانند به سن ۱۰۰ سالگی برسند.

دکتر «کلاید یانسی» متخصص قلب کانادایی می گوید تغییر شیوه زندگی، نگهداشتن وزن طبیعی، دوری از دخانیات و کنترل کلسترول راه های ساده ای هستند که شما را به طول عمر بیشتر رهنمون خواهند بود.

وی می گوید: با پیروی کردن از دستورالعمل او ۹۰ درصد مردم به ۹۰ سالگی و حتی ۱۰۰ سالگی خواهند رسید. اقدامات دیگر تنظیم فشار خون، کنترل دیابت، داشتن رژیم غذایی سالم و ورزش کردن هستند.

این روشها همچنین خرج بیلیون ها پوندی را که صرف تجهیزات پزشکی NHS برای درمان بزرگترین قاتل مردم بریتانیا یعنی بیماری های قلبی می شود، متوقف خواهد کرد. درصد دیابت نوع دو که توام با چاقی است نیز پائین می آید.

رعایت این هفت فاکتور بهداشتی به ۹۰ درصد مردم شانس رسیدن به سن ۹۰ یا ۱۰۰ سالگی را خواهد داد و آنها را نه تنها از بیماری های قلبی و سکته ی مغزی که از تعداد بیشماری بیماری های مزمن نظیر سرطان می رهاند. این پزشک روز دوشنبه برای جمعی از متخصصین سراسر دنیا در کنگره ی قلب و عروق کانادا سخنرانی خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها